5 februari 2022

Pekelder SP flyeren voor een goed AOW

De SP afdeling van Pekela kan zich niet vinden in de beslissing van de regering om de AOW van het minimumloon lost te koppelen. Ouderen zullen hierdoor flink achterblijven als de minimum lonen gaan stijgen. Daarom zijn ze op 5 februari met flyers langs de deuren te gaan om duidelijk te maken wat voor schande dit is. Op 12 februari is in Utrecht het pensioenprotest.

24 februari 2014

‘Wies mit Pekel’- toer voor herhaling vatbaar

De SP-rondleiding door Pekela is door deelnemers met veel enthousiasme ontvangen. De achttien mensen die meegingen zagen de mooiste plekjes van de gemeente. De toer stond in het teken van cultuur, sport, vrijwilligerswerk en armoedebestrijding.

Gouden Truus

Samen met de vrienden van de in 2009 overleden Gea Prummel organiseerde de SP een openbare avond voor alle vrijwilligers van Pekela.

9 juni 2013

SP steunt Pekelder vrijwilligersprijs

Wie wint de eerste Gouden Truus? Dat is de vraag die de komende maanden Pekela gaat bezighouden. De Gouden Truus is een prijs voor vrijwilligers in Pekela. Het is een initiatief van de vrienden, hulpen en partijgenoten van de in 2009 overleden Gea Prummel. De uitreiking van de vrijwilligersprijs is op vrijdag 18 oktober. De nominatieronde start deze week.