Boven Pekela

28 november 2005

Boven Pekela

Beste Bewoners,

In de Boven Pekelder lazen wij het bericht van de ontbrekende straatverlichting aan de Noorderkolonie. Niet alleen zaten jullie als bewoners lange tijd zonder een belangrijke basisvoorziening, ook de communicatie met de gemeente verliep slecht.

Wij als gloednieuwe SP afdeling in Pekela schrokken van dit bericht en vinden het niet passend dat de gemeente zo slecht aanspreekbaar is voor een dusdanig sociaal vraagstuk. Wij hopen dat alle problemen zo snel mogelijk verholpen zijn en dat de Noorderkolonie weer volop in het licht staat en nog belangrijker blijft staan. Want zo een prachtig stukje Pekela verdient het om verlicht te zijn.

Mocht het toch vaker voorkomen dat het duister wordt aan de Noorderkolonie dan hopen wij als SP met deze zaklantaarn toch enig licht in de duisternis te brengen.

Mocht u naar aanleiding van dit probleem een vraag of een andere vraagstuk/ klacht over u omgeving of gemeente hebben dan horen wij dat graag.

Met Vriendelijke Groet,

SP Pekela