SP Pekela gaat weer buurten in de buurt

21 oktober 2008

SP Pekela gaat weer buurten in de buurt

Voor de derde keer dit jaar geeft de SP haar eigen krant uit. Deze ZO-krant wordt in Pekela verspreid door de pekelder SP’ers. Ook deze keer bellen we deur aan deur om de krant aan te bieden en een praatje te maken. 25 oktober gaat de SP de deuren langs in Oude Pekela. Te gast is dan Willem Bouman, wethouder in Doesburg en lid van het partijbestuur. Hij gaat samen met de raadsfractie, pekelder SP-wethouder Hennie Hemmes en een aantal actieve leden de buurt in.

bib
In de ZO-krant staat deze keer grootste enquete van Nederland. In deze enquete wil de SP ook van de inwoners van Pekela weten of zij rond kunnen komen met hun geld, en wat zij vinden van de plannen van de regering.

We doen ons best om weer alle brievenbussen van Pekela te bereiken. De krant (nog) niet gekregen? Bel of mail dan naar Pim Siegers, 0597 645598/ p.siegers@pekela.nl De krant is ook digitaal te lezen via https://sp.nl/nieuws/zo/

Willem Bouman