DE SP GAAT BUURTEN IN DE BUURT

6 februari 2011

DE SP GAAT BUURTEN IN DE BUURT

Maandag 7 februari gaat de Pekelder SP “buurten in de buurt” in he centrum van Oude Pekela. Onder anderen SP-wethouder Hennie Hemmes, SP-afdelingsvoorzitter Arthur Vroomans en kandidaat−statenlid Aly Hemmes gaan van 19 uur tot 20.30 uur deur aan deur om de bewoners een bruisbal aan te bieden voor een bruisende provincie.
bruis

‘De SP vindt dat het leven in héél Groningen moet bruisen, daarom zijn wij de komende weken op zoveel mogelijk plekken om ons verhaal over leefbaarheid te vertellen. Dat doen we niet in zaaltjes maar aan de deur’, zegt SP lijsttrekker Lian Veenstra

Een stem op de SP telt dubbel dit keer. Ten eerste een stem voor een partij die de leegloop in Groningen tegengaat en zorgt voor meer werkgelegenheid met de menselijke maat als leidraad. Ten tweede is een stem op de SP een stem tegen een rechtse meerderheid in de Eerste Kamer.
De partij gaat graag met de inwoners van Pekela in gesprek om te horen hoe Pekelders over de provincie denken en wat hun mening is over de nieuwe regering.
buur