Ledenvergadering en regioconferentie 'Wie gaat de rekening van de crisis betalen?'

25 maart 2011

Op zaterdag 9 april is er een regioconferentie van de SP-afdelingen in Groningen. Daar hebben we het over de SP in de Provinciale Staten en over de crisis, de aanpak van het kabinet en het antwoord van de SP. We doen dat aan de hand van een scholingskrant die op 4 april al aan bod komt: op een ledenvergadering.

Iedereen is welkom bij de discussie op de ledenvergadering. We komen bij elkaar om 20:00 uur in het StayOkay Hostel "De Esbörg", Esbörgstraat 16 in Scheemda. Op dit moment doen we ons uiterste best om een gastspreker vanuit de Eerste of Tweede Kamer uit te nodigen voor deze avond. Wanneer dit duidelijk is zal het op de verschillende afdelingwebsites vermeld worden.

De scholingskrant over de crisis kunt u opvragen bij Arthur Vroomans. Ook als u problemen hebt met het vervoer van en naar Scheemda kunt u contact met hem/haar opnemen. Dat kan op het volgende nummer 06-21643574, of met een mailtje aan pekela@sp.nl.