Pekelder SP klopt

22 januari 2017

Pekelder SP klopt

Regelmatig gaan SP’ers langs de deuren om te praten met Pekelders. In campagnetijd gaat er natuurlijk nog een schepje bovenop. Het ‘klopteam’ zal tot 15 maart bij zoveel mogelijk Pekelders op de stoep staan.

Dat doen we niet zomaar. Op deze manier weten we als eerste wat er speelt in een straat of buurt. Op letterlijk laagdrempelige wijze praten we met mensen. Over de zorg, de huren, de lonen maar ook over herindeling of afvalinzameling.

Andere grote partijen hebben geen leden in Pekela of komen alleen de laatste weken voor de verkiezingen in actie. Dat is niet onze stijl. Daarom zoeken we Pekelders op waar ze thuis zijn. Samen met hen komen we in actie voor een Nationaal ZorgFonds, lagere huren en hogere lonen. De eerste klopavond van dit jaar is op donderdag 26 januari in de omgeving Veemstede in Oude Pekela.

Naast het klopteam heeft de SP-afdelingen ook een folderteam en een marktteam. Niemand kan de komende tijd om de SP heen. Kun je niet wachten om ons te treffen klop dan bij ons aan via telefoon, mail of sociale media. Of nog beter: sluit je aan bij de campagne om de macht terug te pakken van hen die het misbruiken.